Promocje
Bezprzewodowa Ładowarka Bambusowa
Bezprzewodowa Ładowarka Bambusowa
35,00 zł 24,90 zł
szt.
Bezprzewodowy głośnik  bluetooth
Bezprzewodowy głośnik bluetooth
109,00 zł 69,00 zł
szt.
Dyfuzor zapachowy - nawilżacz LED z pilotem
Dyfuzor zapachowy - nawilżacz LED z pilotem
79,00 zł 59,00 zł
szt.
Grzebień z odkurzaczem na wszy i gnidy V-COMB
Grzebień z odkurzaczem na wszy i gnidy V-COMB
84,90 zł 69,90 zł
szt.
Lampa Dekoracyjna Lawa z Głośnikiem Bluetooth   30W
Lampa Dekoracyjna Lawa z Głośnikiem Bluetooth 30W
299,00 zł 169,00 zł
szt.
Lampa Lava Magma InnovaGoods 25W
Lampa Lava Magma InnovaGoods 25W
69,90 zł 59,90 zł
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji w sklepie Oniker 

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji

Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane:

  • imię i nazwisko,
  • adres e-mail lub adres do korespondencji,
  • nr telefonu,
  • wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji,
  • data zakupu oraz wystąpienia wady.

Formularze do wydruku znajdziesz w przeglądarce internetowej, jednak możesz sporządzić formularz własnoręcznie używając powyższych danych 

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka 
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:  Do Prochowni 2/79 , 33-100, Tarnów
Nazwa: Oniker 

Nr kontaktowy: +48 530 054 028

4. Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 30 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Adres: Do Prochowni 2/79 , 33-100 Tarnów

Nazwa: Oniker

Nr kontaktowy: +48 530 054 028

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

  • sprzedający dokona zwrotu przy użyciu tego samego kanału płatności; 
  • w przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego; 
  • Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl