Składanie reklamacji w sklepie Oniker
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane:
- imię i nazwisko,
- adres e-mail lub adres do korespondencji,
- nr telefonu,
- wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji,
- data zakupu oraz wystąpienia wady.
Formularze do wydruku znajdziesz w przeglądarce internetowej, jednak możesz sporządzić formularz własnoręcznie używając powyższych danych
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres: Do Prochowni 2/79 , 33-100, Tarnów
Nazwa: Oniker
Nr kontaktowy: +48 530 054 028
4. Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 30 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
Adres: Do Prochowni 2/79 , 33-100 Tarnów
Nazwa: Oniker
Nr kontaktowy: +48 530 054 028
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.
- sprzedający dokona zwrotu przy użyciu tego samego kanału płatności;
- w przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego;
- Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.